טיפול זוגי במרכז

רגע לפני ששוברים את הכלים – כדאי לקרוא את המדריך שלנו בנושא ייעוץ זוגי במרכז, לבדוק את רשימת המטפלים הזוגיים ולפנות לטיפול זוגי.

טיפול זוגי במרכז איור

יועצים ומטפלים זוגיים מומלצים במרכז הארץ

בני זוג מכל הסוגים ומכל הגילים מתמודדים עם בעיות ומשברים בזוגיות. אלו יכולים להיות קשורים למיניות, להורות, לחלוקת התפקידים בבית, לבגידה או למשבר אמון, לבני המשפחה האחרים – ועוד. משברים אלו נוטים להחמיר במהרה, ועלולים להוביל גם לגירושין או לפרידה. הדרך להתמודד עם מצבים שכאלו היא לפנות לקבלת טיפול זוגי במרכז.

ייעוץ זוגי על ידי מטפלים זוגיים מומלצים במרכז יעזור לבני הזוג לתקשר טוב יותר האחד עם השני, לגלות התחשבות ברצונות ובצרכים של הפרטנר הזוגי, לקבל אותו כמו שהוא, לשפר דפוסי חשיבה והתנהגות, לנהל ויכוחים ואי-הסכמות באופן מכבד, להעלות את התשוקה המינית ולשפר את יחסי המין. הוא יעזור להם להתמודד בצורה בריאה עם קשיים אפשריים בעתיד, לפתוח דף חדש בזוגיות ולנהל חיי זוגיות ומשפחה בריאים ומספקים.

כיצד לבחור נכון מטפל זוגי או מטפלת זוגית במרכז ישראל?

חשוב לדעת שכל תהליך טיפולי מבוסס על הקשר שבין המטופל, או המטופלים במקרה שלנו, לבין המטפל או המטפלת. בשביל שהטיפול יצליח, צריך להיווצר מרחב בטוח ומכיל, בו המטופלים ירגישו בנוח להביע את כל אשר על ליבם, לרבות כמובן סוגיות אישיות מאוד. טיפול זוגי מצליח כאשר נוצרים יחסי אמון וקרבה בין שני הצדדים, ולא מצליח כאשר הם לא נוצרים.

בשל סיבות אלו, חשוב לבחור את איש המקצוע המתאים לכם. בשביל להגיע אליו, התחילו בלוודא שהוא אכן מטפל זוגי מסמך, לא רק מטעם עצמו, אלא מטעם מוסד לימודים המוכר על ידי האגודה הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי. אלו הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר בטיפול, כמו פסיכולוגים, מטפלים רגשיים, עובדים סוציאליים ופסיכיאטרים, שהשלימו בנוסף להכשרתם המקורית גם לימודי טיפול זוגי ומשפחתי. בגלל שמדובר בשירותי טיפול זוגי במרכז, וודאו שאיש המקצוע שאתם פונים אליו אכן מקבל מטופלים באזור המרכז.

אם אתם מחפשים טיפול בגישה מסוימת, כמו טיפול זוגי בגישה דינאמית או טיפול זוגי ממוקד רגש (EFT), חפשו מטפלים שמתמחים בגישה הזאת. קיימים הבדלים משמעותיים בין הגישות השונות, כמו טכניקות הטיפול ומשך הטיפול, לכן חשוב לשים לב גם לפרט זה. לבסוף, אם אתם מחפשים טיפול זוגי מיני, יש לפנות למטפלים מומלצים שעברו הכשרה ספציפית בכך. אם אתם מחפשים ייעוץ זוגי דתי, עדיף לפנות ליועצים ומטפלים זוגיים במרכז בעלי זיקה מובהקת ליהדות.

טיפול זוגי במרכז תמונה

ייעוץ זוגי במרכז – המלצות לבחירת יועץ זוגי או יועצת זוגית במרכז המדינה

המדריך הישראלי לטיפול זוגי כולל בתוכו גם רשימה של מטפלים ויועצים זוגיים מעולים, אותם בחרנו עבורכם באופן קפדני במיוחד. מדובר בפסיכולוגים, עובדים סוציאליים, קלינאי תקשורת, מטפלים רגשיים, מטפלים באומנות ואנשי מקצוע נוספים. מעבר לכך, וידאנו שמטפלים אלו רכשו הסמכה רשמית בתחום והשלימו לימודי טיפול זוגי ומשפחתי, ושכולם בעלי ניסיון עשיר בטיפול בזוגות.

אם אתם מחפשים ייעוץ זוגי פסיכולוגי, ייעוץ זוגי דתי או ייעוץ זוגי מיני במרכז, אתם מוזמנים לבדוק את הרשימה ולבחור במטפל זוגי או במטפלת זוגית שנראים לכם כמתאימים לכם ביותר. הרשימה כוללת מטפלים מאזורים שונים בארץ, כולל כמובן יועצים ומטפלים זוגיים מומלצים מאזור המרכז וגוש דן. לאחר שתבחרו באיש המקצוע, אתם מוזמנים לפנות אליו או אליה ולהגיע לפגישה בה תבחנו את טיב התקשורת ביניכם.